El Comte Dràcula és el cinquè convidat que es veu obligat a respondre les vostres preguntes. Se’l veu nerviós i ansiós, de tant en tant sents com els seus budells es queixen i la seva mirada se’t clava com si fos una de les seves queixalades.
Jo només m’he mogut del menjador per anar a les latrines. …d’acord, tens raó. No sabia com amagar aquest assumpte. Estic molt penedit del que he fet. No volia tornar a recaure, però no ho he pogut evitar. …No, no, i ara. Jo no estic pas parlant de la sang d’aquell imbècil amb set de poder. Jo només he anat a l’escriptorium per agafar una ampolleta de sang que tenia amagada entre els tinters. Necessitava alguna cosa suculenta i no aquesta merda de pollastre sec que ens han donat per sopar. …No em facis riure. A mi la refotuda sang reial no em va. Ja hauries de saber que el famós Comte Dràcula només i únicament beu sang de dones.
Escolta la coartada del Comte Dràcula:
[td_text_with_title custom_title=”Comte Dràcula”]
Vampir per excel·lència, és un personatge creat per Bram Stoker. L’autor es va inspirar en Vlad Tepes, príncep de Valàquia (Romania) el segle XV, una figura morbosa, violenta i amb interès per llocs tenebrosos com les masmorres.[/td_text_with_title]
Què en penses? Creus que el Comte Dràcula ha estat l’assassí? La marca al coll de Juli Cèsar el delata? Participa, comenta al web, a les xarxes socials, envia’ns un correu i participa al sorteig de dos llibres.