Aquest dijous dia 20 de febrer a les 19.00h, la Llibreria Contijoch de Manlleu acollirà la presentació de Caminades. Dietaris de viatges a peu, de Biel Barnils. En aquest acte, l’autor conversarà amb l’escriptor manlleuenc Jordi Puntí.

Caminades. Dietaris de viatges a peu

Amb un ritme frenètic, una agilitat lingüística endimoniada i una extraordinària potència imaginativa, Biel Barnils ens proposa un bon grapat de caminades esbojarrades que canten els mil i un tresors secrets dels racons del nostre món. Aquestes escriptures psicogeogràfiques ens ajuden a tornar a contemplar-ho tot amb ulls meravellats, i faran les delícies dels amants de J. V. Foix, Carles Hac Mor, Ester Xargay, Enric Casasses, Perejaume, Lluís Calvo o Irene Solà.

 

 


 

 

 

 

Imatge de portada de wirestock a Freepik

AnteriorCICLE GAUDÍ. Marco
SegüentBloopermania: les pífies del cinema
Avatar photo
L'escriba és un espai cultural per a tots els públics on es troben i barregen les passions per la literatura, el cinema, el teatre i les sèries. Recomanacions, crítiques, novetats editorials i nombrosos continguts t'hi esperen.