El bon humor de Dickens. Cafè literari amb Sergi Oliva a l’Ateneu.

1431

ImprimirEl proper dissabte 11 de juny a les 5 de la tarda tindrà lloc una altra entrega del ja habitual Cafè Literari a l’Ateneu de Manlleu a càrrec de Sergi Oliva.

Aquesta vegada, el manlleuenc presentarà la vida i obra de l’escriptor anglès Charles Dickens. Seguint la mateixa estructura que en les altres ocasions, el cafè s’iniciarà amb una petita introducció d’Oliva, que comentarà les característiques principals de l’autor britànic. Seguidament, s’obrirà una tertúlia amb tots els assistens, que podran aprofitar l’ocasió per iniciar-se o aprofundir en un dels clàssics de la literatura universal.

Com sempre, hi haurà servei de bar per part de l’Ateneu, tot i que l’activitat és gratuïta. 

Comparteix
AnteriorAquest divendres al cinema…
SegüentCineclubVic
L'Escriba és un espai literari per a tots els públics. Recomanacions, novetats editorials, entrevistes i activitats per apropar-te totes les vessants de la literatura i el sector cultural.