El drama és veure-la. Crítica ‘The Beguiled’

1
164

The Beguiled (La seducción) és la darrera pel·lícula de Sofia Coppola, elevada per la crítica i premiada amb la millor direcció al Festival de Cannes.

La pel·lícula se situa l’any 1864 en plena Guerra Civil nord-americana en una escola femenina de Virgínia on un grup d’estudiants i professores veu alterada la calma amb l’arribada d’un suposat soldat confederat ferit. La pel·lícula és un remake de The Beguiled (El seductor) (1971) dirigida per Don Siegel i protagonitzada per Clint Eastwood.

La primera pregunta que hom es fa és si un argument aparentment tant senzill dona per fer un remake, i la resposta evident un cop vista la pel·lícula és que no.

Si bé el tràiler aconsegueix despertar l’interès de l’espectador, la realitat és que es tracta del típic tràiler que aglutina els tres minuts interessants de la pel·lícula.

En efecte, una introducció de més de 50 minuts on no passa res, una Nicole Kidman en un paper clarament descafeïnat, moments pensats per sorprendre però previsibles des del minut zero i suposades interpretacions dramàtiques que acaben resultant còmiques fan que sigui una pel·lícula on l’espectador desitja que arribi el final (per sort, la pel·lícula dura 91 minuts).

Jordi Pina

1 comentari

Deixa una resposta: